Известие

Collapse
No announcement yet.

Много бързо загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е, то това е примерно.Може пък да го намери някъде по на далавера.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Стига сте плашели човека вариатора струва 90лв с 3 години гаранция!!!

      http://clubalfaromeo.com/forum/showp...postcount=1028
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Май този вариант ще избера!

        Comment


        • #19
          Аз пък бих помислил за:

          £100 нов от ТУК

          или

          £10.80 Repair Kit от ТУК
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
            Аз пък бих помислил за:

            £100 нов от ТУК

            или

            £10.80 Repair Kit от ТУК
            Това за пореден път доказва, че тук търговците дерат кожи.

            Къде са £100 (243 лв.)........къде са 360 лв.

            За ремонтен комплект мисля, че не си струва като вариант.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
              Аз пък бих помислил за:

              £100 нов от ТУК

              или

              £10.80 Repair Kit от ТУК
              Нямаш гаранция

              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Това за пореден път доказва, че тук търговците дерат кожи.

              Къде са £100 (243 лв.)........къде са 360 лв.

              За ремонтен комплект мисля, че не си струва като вариант.
              пак казвам 90 кинта с 3 год гаранция
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Нямаш гаранция



                пак казвам 90 кинта с 3 год гаранция
                Искрено се надявам решението на колегата Ферарист да е успешно.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Искрено се надявам решението на колегата Ферарист да е успешно.
                  еми поне от туй дето съм видял е така пук и вече има хора с такива вариатори и няма оплакали се за 90 кинта е по добре от колкото 370 нали ??? Това са 4 броя от ферариста или 12год. няма да мислиш за вариатор хахахахахахах
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Нямаш гаранция



                    пак казвам 90 кинта с 3 год гаранция
                    Благодарен съм на хора като теб, които се грижат за моето добруване и ме обогатяват с идеи и съвети кое е най-доброто за мен.
                    За съжаление направих грешката и вместо рециклиран купих нов за £80 - от онези без гаранция за 3 години/30 000 км.
                    Нали горе-долу толкова изкарва вариатор с ремонтен комплект за 16 лв, ако е хванат в самото начало на разтропването, м...
                    До момента съм на 60К след смяна и е ок
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                      Благодарен съм на хора като теб, които се грижат за моето добруване и ме обогатяват с идеи и съвети кое е най-доброто за мен.
                      За съжаление направих грешката и вместо рециклиран купих нов за £80 - от онези без гаранция за 3 години/30 000 км.
                      Нали горе-долу толкова изкарва вариатор с ремонтен комплект за 16 лв, ако е хванат в самото начало на разтропването, м...
                      До момента съм на 60К след смяна и е ок
                      аз давам предложение щото видях на живо за какво става въпрос и ще държи много повече от тия 3 год примерно
                      Сами си преценете щом си позволяват да дадът толкова голяма гаранция че са сигурни в това което продават бат колио и компания )
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        И такаа положението е следното, от известно време имам плоблеми с запалването малко след като почна да трака колата. Въртя си ключа и непали, така 2-3 пъти докато запали и едва подържа обороти, и след около 30сек. почва що-годе да работи, но всичко това е последвано от силни вибрации.Всички тампони по ДВГ са здрави!!! Като запали лампичката за маслото свети известно време, а масло има!!! Също така е чека от време на време свети когато си реши, но не се усеща разлика в поведението но ДВГ. Преди година съм сменял бутала,сигменти и др. Струва ми се, че мойта работа не е вариатор а неработищ цилиндър...Вие какво мислите???

                        ---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

                        Да допълня сменял съм свеще преди 2000км и кабелите ми са добре.

                        Comment


                        • #27
                          Свали свещите и по тях ще познаеш има ли неработещ цилиндър.Лампата за маслото може да свети заради ниски обороти, помпа, биелни лагери и т.н., все гадни неща.Относно кабелите като се стъмни запали колата и прекарайте ръка по тях, ако се появи искрене са за хвърляне.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:59.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                            Пробвай при натиснат педал на съединителя дали не спира тракането!
                            Колега и примен трака, но като натисна съединителя се пооправя малко.

                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
                            EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                            EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от svrusev Покажи съобщение
                              И такаа положението е следното, от известно време имам плоблеми с запалването малко след като почна да трака колата. Въртя си ключа и непали, така 2-3 пъти докато запали и едва подържа обороти, и след около 30сек. почва що-годе да работи, но всичко това е последвано от силни вибрации.Всички тампони по ДВГ са здрави!!! Като запали лампичката за маслото свети известно време, а масло има!!! Също така е чека от време на време свети когато си реши, но не се усеща разлика в поведението но ДВГ. Преди година съм сменял бутала,сигменти и др. Струва ми се, че мойта работа не е вариатор а неработищ цилиндър...Вие какво мислите???

                              ---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

                              Да допълня сменял съм свеще преди 2000км и кабелите ми са добре.
                              Този проблем го има и при мен без да е пипано нищо по двигателя и с нови свещи Денсо.
                              Прави я тази врътня при мен само при полустуден или полутопъл двигател - някъде около 50-60градуса.
                              При абсолютно топъл и абсолютно студен двигател - няма такива проблеми.
                              И в други теми е дискутиран този проблем, но не срещнах единно мнение - само предположения и догатки.
                              Забравих да напиша, че колата се кара само със 100-октанов бензин на Шел.
                              Last edited by old alfist; d.m.y г., 23:35.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                ДВГ потрака едно яко и май колата ще отива за части...

                                Comment

                                Working...
                                X